امداد خودرو زنجان

امداد خودرو زنجان فعالیت خود را در سراسر ایران با ارائه خدمات حمل و امداد خودرو آغاز کرده است. ما برای تعمیر خودرو شما به صورت حضوری در محل تلاش می‌کنیم. در صورتی که تعمیر خودرو در محل امکان‌پذیر نباشد، آن را به یک تعمیرگاه مجاز منتقل خواهیم کرد.  حمل خودرو زنجان یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در زنجان و تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

امداد خودرو زنجان

در صورتی که وسیله نقلیه شما در قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو ۱۵۹۳  تماس بگیرید و همکاران ما در حمل خودرو زنجان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود. فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو ۱۵۹۳ تماس بگیرید.

با هدف افزایش آرامش در سفر، شرکت امداد خودرو زنجان با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان قرار دارد. خدمات امداد جاده ای با قیمت مناسب و ارائه ضمانت انجام می‌پذیرد. تعرفه امداد جاده ای متناسب با نرخ اتحادیه و با قیمتی مناسب ارائه می‌شود. شرکت امداد خودرو جاده ای کشوری ۱۵۹۳ با تجربه‌ای نزدیک به ۲۳ سال در حال خدمت‌رسانی در جاده های کشور است. حمل خودرو با انواع یدک کش چرخگیر، کفی خودروبر، یدک کش دکل‌دار و انواع جرثقیل انجام می‌پذیرد. با تماس با امداد خودرو جاده ای به شماره ۱۵۹۳، می‌توانید از خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو توسط نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای بهره‌مند شوید. امداد خودرو کشوری با سال ها تجربه در زمینه امداد خودرو و خودرو بر در زنجان آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

  • حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با خودروبر زنجان.
  • دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
  • تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
  • سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امدادخودرو زنجان
  • تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو درتماس باشیم؟

امدادخودرو زنجان با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق زنجان را در صورت ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تحت پوشش خود قرار داده است. اگر نیاز به امداد خودرو فوری و سریع دارید با ما تماس بگرید. امداد خودرو زنجان معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر زنجان زیر نظر اتحادیه امداد خودرویی کشوری می باشد. از اهداف اصلی امدادخودرو زنجان ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. خدمات حمل خودرو زنجان شامل یدک کش زنجان، خودروبر زنجان، کفی زنجان، مکانیک سیار زنجان، بنزین سیار زنجان، باتری به باتری و پنچری در زنجان می باشد.همکاران ما در امداد خودرو کشوری در استان زنجان صورت ۲۴ ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

خودروبر زنجان (امدادخودرو کشوری) دارای مجوز رسمی خدمات امـدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان است. مجموعه حمل خودرو زنجان عضو تعاونی امداد خودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور می باشد. توصیه اصلی امدادخودرو به مالکین کلیه امدادگران گروه صنعتی ایران‌خودرو این است که نسبت به همراه داشتن گوشی تلفن هوشمند همراه و پاوربانک (یا شارژر همراه) در سفرهای درون و بیرون شهری توجه کافی را داشته باشند تا در زمان بروز مشکل بتوانند از طریق اینترنت و اتصال به وب سایت تخصصی امداد خودرو ۱۵۹۳ و یا استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو ۱۵۹۳، با اطمینان از خدمات امداد خودروهای سایت امداد خودرو جاده ای زنجان برخوردار شوند.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *